Cara Nak Beli Produk Shaklee Secara Online

Bismillahirrahmanirrahim. Dalam entry kali ini, saya nak ceritakan tentang cara beli produk shaklee secara online. Senang kan kalau beli Shaklee secara online ? Tak payah pergi branch dia. Yang lagi best, barang dia sekejap je dah sampai. Berdasarkan pengalaman saya, selalunya barang dia sampai dalam masa sehari je 😄

Pengedar Shaklee Ipoh

Ada dua cara untuk anda order Shaklee secara online :

1. Borang order Shaklee eSell


Klik je gambar bawah ni untuk pergi ke eSell


cara beli produk Shaklee online


Dengan cara ni, anda akan terus berhubung dengan Shaklee HQ.
Kalau dah berhubung secara terus dengan pihak Shaklee HQ, maksudnya kat sini anda tak kan di scam, anda tak kan ditipu 😎
Barang yang anda akan dapat pun adalah stok yang freshh. Bukan stok yang dah simpan lama 😁


2. Hubungi saya, 010 573 4036


Cara Beli Shaklee Online

Seandainya anda tak reti nak guna borang eSell tu, jangan risau.
Hubungi je saya, bagitahu barang yang anda nak order.
In syaa Allah barang anda akan sampai dalam masa 1 atau 2 hari.
Yang paling best, saya akan consult anda dengan cara terbaik mengikut pakar 😎

Kalau anda order secara online dari saya pun anda akan dapat stok yang baru dan fresh.
Sebab kalau order online, saya akan call Shaklee dan minta dia pos barang tu untuk anda.
Jadi sudah pasti stok yang anda akan dapat adalah stok 'segar' dari Shaklee.
Bukan stok lama okay, jangan risau 😚



Post yang paling popular :


| Senarai Harga Produk Shaklee | Pengedar Shaklee Terbaik |
| Daftar Ahli Shaklee | Beli Shaklee Online |